2 Ekim 2012 Salı

Mini Şort Modası

 
Külotlu çorap ve babetin uyumunu ne kadar sevdiğimi daha önce anlatmış mıydım bilmiyorum ancak ilk kendi paylaşımımda pembe mini eteğimin altında babetlerimi görenler bu sevgimi hatırlayacaklardır.
 
Malum bugün hava biraz yağmurlu başladı sabahtan. Esintiyi gören ben şalımı boynuma dolamayı ihmal etmedim tabii.Ancak uzun süredir kızlarda gördüğüm mini şort modası da ilgimi çekmiyor değildi. Bugün 2 ekim tarihinde ilk defa dışarı çıkarken şortumu giydim. Tabi ki çorabımla:)
 

Hareketli bi body ve üzerine favorim olan tarz hırkalarımdan birini geçirip aslında oldukça günlük halimle sizlerleyim. Çanta ve babetimi de olduğunca uygun seçmeye çalıştım sabah hızlıca evden çıkarken. Çoraplarımı da iyi ki giymişim sabah rüzgar eserken verdiği his oldukça güzeldi.
 
Bol çoraplı ve modayla iç içe günler herkese..

2 yorum:

  1. you tube taki aşağıdaki videolar sizinmi pantyhose yazan?

    YanıtlaSil
  2. tek kelımeyle cok yakısmıs gercı ıkı kelıme oldu ama olsun bu kıyafet sanırım alısverıs kıyafetı en yakın avm ye gıdelım sepetı dolduralım

    YanıtlaSil