27 Eylül 2012 Perşembe

İlk Defa Ben

 
 

Geçtiğimiz günlerde havalar biraz serinlemeye başlamışken, bir alışveriş merkezinde aklıma gelmişti. Blogumda çoraplarla ilgili bir moda paylaşımı içerisindeyim ancak izleyicilerime kendimi tanıtmamın zamanı geldi diye düşünmüştüm.
 
Siyah külotlu çorabımı giyip evden çıkarken aslında bu resmin blogumda sizlere ulaşacağını tahmin etmemiştim. Anlık bir fikirle gerçekleşti ve umarım blogun konseptinde beğeninize uygun düşer.
 
Moda olarak kendimi değerlendirmem ne kadar doğru olur objektif olur bilmiyorum ancak, pembe mini eteğimle kol çantamın oldukça uyumlu olduğunu düşünüyorum:)
 
Ayrıca blogumuzun baş kahramanı olan siyah külotlu çorabımın da siyah bluzumla uyumu ve siyah babetlerimdeki pembe ve pastel süslerin hem siyah hem de pembe kombinesine uyduğunu düşünüyorum. Kendime dair sizlere bol çoraplı ve bol bol modayla iç içe günler diliyorum. . Yorumlarınızı bekliyorum:)

4 yorum:

  1. Renk uyumu harika :) Babetlerindeki ponponları çok sevdim ben... Şeffaf çantan ilgi çekici ;)Bir önerim olacak tek kare paylaşmaktansa detayları göstermek için üç parça kompozisyon yapsan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk uyumu olarak duruma yaklaşmış olman ve çantamı ilgi çekici bulmuş olman beni çok mutlu etti. Ponponlar da bence de tatlı :)

      Sil
  2. ben dırek babetlere bayıldım dıyebılırım cok hos ve tatlılar coraplarına soyleyecek bır sey yok zaten

    YanıtlaSil
  3. senin beğendiğin tarz çoraplar tahminimce uğur doğru mu?

    YanıtlaSil